Τελευταία Νέα

Υποκατηγορίες

Οδηγίες, καθώς και ένα χρηστικό βίντεο με τίτλο «Δεν ανακυκλώνουμε τον κορωνοϊό», έδωσε στη δημοσιότητα το ΥΠΕΝ, προκειμένου να υπάρξει σωστή ενημέρωση για τον ασφαλέστερο τρόπο διαχείρισης των απορριμμάτων κατά την περίοδο εφαρμογής των προληπτικών μέτρων, στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας από την εξάπλωση της πανδημίας.

Δείτε το βίντεο «Δεν ανακυκλώνουμε τον κορωνοϊό»:


«Οι μέρες της πανδημίας του κορωνοϊού έχουν αλλάξει πολλά στην καθημερινότητά μας. Οι συνθήκες απαιτούν εγρήγορση για την αντιμετώπιση θεμάτων που εγκυμονούν κινδύνους για την δημόσια υγεία. Για αυτό, μένουμε σπίτι και διαχειριζόμαστε με ασφάλεια τα απορρίμματά μας, ακολουθώντας και στην περίπτωση αυτή τις οδηγίες των ειδικών», δήλωσε ο γενικός γραμματέας Διαχείρισης Αποβλήτων, Μανώλης Γραφάκος.


Ειδικότερα, για νοικοκυριά χωρίς κρούσμα covid-19:

Γάντια, μάσκες και μαντηλάκια μιας χρήσης δεν ανακυκλώνονται γι΄ αυτό δεν τα πετάμε στον μπλε κάδο.

Επίσης, γάντια, μάσκες, μαντηλάκια μιας χρήσης και άλλα μολυσμένα απόβλητα τα συλλέγουμε σε σακούλες απορριμμάτων, τις οποίες κλείνουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Πετάμε αυτές τις σακούλες μόνον στον πράσινο ή γκρι κάδο (ανάλογα με τον Δήμο) και μετά κλείνουμε καλά το καπάκι του κάδου.

Δεν πετάμε ποτέ στις αποχετεύσεις γάντια, μάσκες και μαντηλάκια.

Δεν αφήνουμε τις σακούλες έξω από τους κάδους. Αν ο κάδος έχει γεμίσει βρίσκουμε κάποιον παρακείμενο.

Δεν βγάζουμε ογκώδη αντικείμενα (π.χ. έπιπλα, στρώματα), κλαδέματα, απόβλητα κατασκευών, εκσκαφών και κατεδαφίσεων στους δρόμους ή έξω από τους κάδους. Πρέπει να προηγηθεί συνεννόηση με τον Δήμο για την παραλαβή τους.

Για νοικοκυριά με κρούσμα covid-19:

Ισχύει η προαναφερόμενη οδηγία, ότι τα γάντια, οι μάσκες και τα μαντηλάκια μιας χρήσης δεν ανακυκλώνονται.

Πετάμε τα αναλώσιμα των ασθενών σε ξεχωριστή σακούλα και εντός κλειστού δοχείου και όχι στους μπλε κάδους ανακύκλωσης.

Τοποθετούμε τη σακούλα καλά κλεισμένη, σε δεύτερη σακούλα απορριμμάτων την οποία κλείνουμε το ίδιο σφιχτά.

Δεν γεμίζουμε υπερβολικά τη δεύτερη σακούλα και δεν συμπιέζουμε τα απόβλητα με τα χέρια μας για να αποφευχθεί τυχόν διάρρηξη αυτών.

Χρησιμοποιούμε γάντια σε όλη την παραπάνω διαδικασία.

Η γενική γραμματεία Διαχείρισης Αποβλήτων του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας με τη συγκεκριμένη δράση ενημερώνει επίσης δήμους, Φορείς Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦοΔΣΑ), Κέντρα Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών (ΚΔΑΥ) και Υγειονομικές Μονάδες και Συστήματα Εναλλακτικής Διαχείρισης.

Σύμφωνα με το ΥΠΕΝ, «με απλές οδηγίες ορθής διαχείρισης των απορριμμάτων μας σε καθημερινή βάση, ακολουθούμε εύκολα βήματα για την αποτελεσματικότερη προστασία όλων μας, πολιτών αλλά και εργαζομένων στην καθαριότητα, τη διαλογή και την ανακύκλωση».

Επισημαίνεται τέλος, ότι ιδιαίτερα ότι η συλλογή, μεταφορά και περαιτέρω διαχείριση των αστικών στερεών αποβλήτων - συμπεριλαμβανομένης της χωριστής συλλογής με σκοπό την ανακύκλωση - πρέπει να συνεχιστεί, λαμβάνοντας όμως μια σειρά επιπλέον μέτρα με γνώμονα πάντα την προστασία της υγείας όλων μας.

ΠΡΟΣ: Μέλη Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης

Καλείστε σε συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης την 30η του μηνός Μαρτίου 2020 ημέρα Δευτέρα και ώρα 13:00, που θα γίνει στο γραφείο του Προέδρου αυτής στο Δημοτικό Κατάστημα, σύμφωνα με το άρθρο 77 του Ν. 4555/2018, με θέματα:

Συνημμένα δείτε την πρόσκληση με τα θέματα της ημερήσιας διάταξης

ΚΑΘΑΡΟΣ ΔΗΜΟΣ – ΑΣΦΑΛΗΣ ΔΗΜΟΣ- ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ

Από την πρώτη μέρα της νέας δημοτικής θητείας ο Δήμος μας έθεσε βασικό στόχο την βελτίωση της κατάστασης στον τομέα της συλλογής των απορριμμάτων. Αποτελεί πεποίθηση μας ότι η εικόνα της καθαριότητας καθορίζει σε μεγάλο βαθμό και την εικόνα του Δήμου μας.

Παρά το γεγονός ότι το ανθρώπινο δυναμικό το οποίο διαθέτουμε είναι ελάχιστο και τα μηχανικά μέσα σε προβληματική κατάσταση, έχουμε κατά κοινή ομολογία καταφέρει να αλλάξουμε σημαντικά την εικόνα του τομέα καθαριότητας. Είμαστε αυτή τη στιγμή από τους πιο καθαρούς Δήμους της Κορινθίας. Αυτό το καταφέραμε με σωστή οργάνωση και πάνω από όλα με τις φιλότιμες προσπάθειες των εργαζόμενων της υπηρεσίας.

Έχουμε προγραμματίσει την άμεση πρόσληψη επιπλέον προσωπικού, την αγορά νέου απορριμματοφόρου, ενώ έχουμε τοποθετήσει 70 νέους κάδους και προχωρούμε στην αγορά άλλων 150 νέων κάδων. Για να διατηρήσουμε και να βελτιώσουμε όμως τις παρεχόμενες υπηρεσίες έχουμε ανάγκη την βοήθεια και την συνεργασία όλων των δημοτών. Η καθαριότητα της πόλης είναι συλλογική υπόθεση και απαιτεί τον τερματισμό λανθασμένων συνηθειών χρόνων και την εμπέδωση αυτονόητων πρακτικών όσον αφορά την απόθεση των απορριμμάτων.

Ειδικά την περίοδο της πανδημίας την οποία διανύουμε είναι απαραίτητο να συνειδητοποιήσουμε όλοι την υποχρέωση που έχουμε να συνεισφέρουμε στην προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και των εργαζομένων στην αποκομιδή οι οποίοι με κίνδυνο της υγείας τους αποτελούν μια ακόμη ασπίδα προστασίας για όλους μας.

Είναι λοιπόν επιτακτική ανάγκη να ακολουθούμε πιστά τους παρακάτω κανόνες:

  •  Όλα τα μέσα προστασίας που χρησιμοποιούμε όπως γάντια, μαντήλια απολύμανσης, μάσκες, απολυμαντικά δεν ανακυκλώνονται και πρέπει να τοποθετούνται σε σακούλες σύμμεικτων απορριμμάτων. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν τα απορρίπτουμε στον δρόμο, καθώς αποτελούν κίνδυνο μόλυνσης. 
  • Μην αφήνετε σακούλες απορριμμάτων ανοικτές ή μισάνοικτες, χρησιμοποιείτε τις ειδικές σακούλες που κλείνουν με κορδόνι και κλείστε τις όσο πιο ερμητικά γίνεται.
  • Τοποθετείστε τις σακούλες απορριμμάτων εντός των κάδων και κλείστε τους κάδους για να μην υπάρχει επαφή ή πιθανότητα επιμόλυνσης  ανθρώπων (που ακόμα και κατά λάθος μπορεί να σκοντάψουν σε σάκους εκτός του κάδου).
  • Μην αφήνετε σακούλες εκτός των κάδων και γύρω από αυτούς. Ας αποφύγουμε έτσι την επαφή απορριμμάτων με αδέσποτα ζώα. Σε περίπτωση που ο κάδος είναι ήδη γεμάτος αναζητείστε κοντινό κάδο με διαθέσιμο χώρο.
  • Αποφύγετε την εναπόθεση κλαδεμάτων σε κοινόχρηστους χώρους και αν δεν μπορείτε να το αποφύγετε δέστε τα ώστε να είναι εύκολη η αποκομιδή τους.
  • Περιορίστε όσο είναι δυνατό την  εναπόθεση ογκωδών  αντικειμένων όπως έπιπλα, στρώματα ή συσκευές που γίνονται εύκολα εστίες μικροβίων.
  • Ανοίξτε τα χαρτοκιβώτια ώστε να μην καταλαμβάνουν όλο τον χώρο των κάδων της ανακύκλωσης.
  • Απαγορεύεται η εναπόθεση υπολλειμάτων οικοδομικών εργασιών ( μπάζα κτλ). Αυτή την εποχή αποφύγετε εργασίες που παράγουν επιπλέον ποσότητες απορριμμάτων, όπως επισκευές και μερεμέτια οικιών.


Εάν είστε σε καραντίνα ή έχετε κάποιο κρούσμα ή υποψία κρούσματος στο σπίτι:

  • Μην διαχωρίζετε τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα (πλαστικά, χαρτιά, μέταλλα) για να προστατέψετε τόσο τους εργαζόμενους στη συλλογή όσο και αυτούς στα κέντρα διαλογής υλικών που συχνά διαχωρίζουν ανακυκλώσιμα υλικά με τα χέρια. 
  • Γεμίστε τις σακούλες σύμμεικτων απορριμμάτων μέχρι τα 2/3 το πολύ, δέστε τες σφιχτά και τοποθετήστε τις σε δεύτερη σακούλα που επίσης κλείνετε  σφιχτά. Προσέξτε  καλά να είναι γερές και οι δύο σακούλες, χωρίς σκισίματα, και σε περίπτωση αμφιβολίας χρησιμοποιήστε και τρίτη σακούλα. 
  • Χρησιμοποιήστε γάντια για να κλείσετε και να δέσετε τις σακούλες και να τις μεταφέρετε στον κάδο απορριμμάτων. Τα γάντια αυτά, μόλις γυρίσετε σπίτι, τα πετάτε στις επόμενες σακούλες απορριμμάτων που θα χρησιμοποιήσετε. 

Η καθαριότητα του Δήμου, μας αφορά όλους, μας χαρακτηρίζει όλους και αποτελεί την πρώτη και καθοριστική εικόνα του τόπου μας. Την εικόνα αυτή πρέπει να την υπερασπιστούμε ώστε να αποτελέσει διαφήμιση για τον τόπο μας.

Το έντυπο του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας,  περιλαμβάνει χρήσιμες επισημάνσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια παραμονής στο σπίτι λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορωνοϊό - Covid-19.

Μέτρα στην κατεύθυνση της πρόληψης και προστασίας από την εξάπλωση του κορωνοϊου COVID 19 λαμβάνονται και για τις λαϊκές αγορές της χώρας. Τα μέτρα ορίζει η ΚΥΑ ΦΕΚ915β/20 και η υπ” αριθμ5/18-3-20 διευκρινιστική εγκύκλιος του Υπουργείου Ανάπτυξης επίσης τα Φεκ Β 943 20-3-20, ΦΕΚ Β 988 22-3-20 και είναι τα εξής:

  • 5 μέτρα ελάχιστη απόσταση μεταξύ των πάγκων με τον ενδιάμεσο χώρο κενό-ελεύθερο από αντικείμενα
  • Υποχρεωτικά ΟΛΟΙ οι πωλητές (επαγγελματίες και παραγωγοί) φορούν καθ όλη την διάρκεια της παραμονής τους στο χώρο γάντια μιας χρήσης και υγειονομική μάσκα
  • Κάθε πωλητής οφείλει να τοποθετήσει σε εμφανές σημείο του πάγκου δοχείο με εγκεκριμένο αντισηπτικό υγρό, προκειμένου να απολυμαίνονται τα μεταλλικά νομίσματα
  • Οι φορείς λειτουργίας των λαϊκών αγορών υποχρεούνται όπως λάβουν μέτρα για τον συχνό καθαρισμό των χώρων, την έγκαιρη αποκομιδή των απορριμμάτων, την απολύμανση μετά το πέρας λειτουργίας των λαϊκών αγορών και την διαρκή πληροφόρηση με κάθε μέσο των καταναλωτών για την ανάγκη αποφυγής συνωστισμού.

Παράλληλα, οι πωλητές των λαϊκών αγορών θα πρέπει:

  1. Να διαθέτουν απολυμαντικό υγρό για χρήση από το κοινό
  2. Να απολυμαίνουν συχνότατα ταμειακές μηχανές, ζυγιστικά όργανα, χώρους απόθεσης προϊόντων
  3. Να παρέχουν στο καταναλωτικό κοινό μαζί με τη σακούλα και γάντια μιας χρήσεως.
  4. Να τηρούν απαρέγκλιτα τον κανονισμό καθαριότητας και ιδιαίτερα με το πέρας της λαϊκής να συγκεντρώνουν το σύνολο των απορριμμάτων σε κλειστές σακούλες ή κουτιά.

Οι καταναλωτές από την πλευρά τους θα πρέπει:

  1. Να αποφεύγουν να συνωστίζονται στους διαδρόμους όπως και μπροστά από τους πάγκους και να τηρούν απόσταση τουλάχιστον 2μέτρων.
  2. Να φορούν γάντια μιας χρήσης κατά τη διάρκεια της διαλογής των προϊόντων και της συναλλαγής. Επίσης,
  3. Συνίσταται η συχνή απολύμανση των χεριών.

Η προσέλευση των πωλητών στις λαϊκές ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ και ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ θα γίνεται εκ περιτροπής, μονά-ζυγά, σύμφωνα με τον αριθμό θέσης, μέχρι το 50% των πωλητών και την σχετική ονομαστική κατάσταση.

Έναρξη η λαϊκή Ξυλοκάστρου 27.3.20 με τα Ζυγά

Πωλητές και καταναλωτές θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με τις εκ του νόμου προβλεπόμενες ΑΔΕΙΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ

Η εφαρμογή των ανωτέρω είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ!

ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΟΝΤΟΣ

Πρόσκληση Εθελοντισμού

Ανακοινώσεις | Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2020 19:24

Ο Δήμος μας θέλοντας να προσφέρει την απαιτούμενη βοήθεια σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες ενισχύει τις κοινωνικές δομές του, ώστε αυτές να ανταποκριθούν με επιτυχία στις ραγδαία αυξανόμενες ανάγκες τις οποίες έχει δημιουργήσει η πανδημία.

Στην προσπάθεια μας αυτή ενισχύουμε  το «Βοήθεια στο Σπίτι» με εργαζόμενους από τις υπόλοιπες κοινωνικές δομές μας. Για την περαιτέρω όμως ενίσχυση των υπηρεσιών μας προσκαλούμε όλους όσους έχουν την διάθεση να προσφέρουν εθελοντικά την βοήθεια τους στους δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας, να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα 2743360221 και 2743360201 (Ξυλόκαστρο) και 2743360101 (Δερβένι) από 8.00 πμ έως 14.00 μμ, ώστε να καταγραφεί το συνολικό δυναμικό το οποίο θα διαθέτουμε.   

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας θα εξυπηρετούνται αιτήματα πολιτών που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους. Συγκεκριμένα θα εκτελούνται:

  •     Διανομές φαρμακευτικού υλικού και ειδών πρώτης ανάγκης (η δαπάνη για την αγορά των ειδών βαρύνει τους εξυπηρετούμενους)
  •     Διανομές ειδών κοινωνικού παντοπωλείου στους δικαιούχους
  •     Διεκπεραιώσεις αιτημάτων (παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών) για δικαιολογητικά που εκδίδονται από τα ΚΕΠ.

Τα αιτήματα θα αξιολογούνται και θα ιεραρχούνται με βάση την αναγκαιότητα τους, ενώ η παράδοση θα γίνεται λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. 

Δείτε απο το forma.gov.gr ολα τα έγγραφα για τις μετακινήσεις αλλά και πως θα χρησιμοποιήσετε το 13033 με sms.

Όλες απαντήσεις σε μια σειρά από απαντήσεις που έχουν οι πολίτες για το πώς θα γίνονται πλέον οι μετακινήσεις μετά την απαγόρευση κυκλοφορίας. Τι πρέπει να κάνετε και πώς θα χρησιμοποιείτε τα απαραίτητα έγγραφα από το forma.gov.gr στο οποίο θα βρείτε για να μπορείτε να πηγαίνετε στη δουλειά σας, στο σούπερ μάρκετ, στο γιατρό και αλλού. Αναλυτικές οδηγίες με όλες τις απαντήσεις στις απορίες σας. 

Δείτε πρώτα τι περιλαμβάνει το έντυπο βεβαίωσης κίνησης και τις οδηγίες, ενώ στη συνέχεια του άρθρου θα βρείτε αναλυτικό κατάλογο με ερωτήσεις και απαντήσεις για την ενημέρωσή σας. 

Οδηγίες προς τους Πολίτες

Δείτε απευθείας τους τρόπους έκδοσης:

Βεβαίωση εργαζόμενου | Αποστολή SMS | Συμπλήρωση Εντύπου | Χειρόγραφη Βεβαίωση

- Ερωτήσεις και απαντήσεις για την απαγόρευση κυκλοφορίας (PDF)
- Έντυπο βεβαίωσης κίνησης - οδηγίες προς τους πολίτες (PDF)

Μετακινήσεις πολιτών για την εξυπηρέτηση αναγκών τους που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν με άλλον τρόπο επιτρέπονται μόνο για τους ακόλουθους λόγους:

  1. Μετάβαση από και προς την εργασία για τις εργάσιμες ώρες.
  2. Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.
  3. Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
  4. Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.
  5. Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.
  6. Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
  7. Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.

Για μετάβαση προς και από την εργασία κατά τις εργάσιμες ώρες, η βεβαίωση κίνησης είναι πάγια και παρέχεται, με προσωπική ευθύνη του υπογράφοντος, από τον εργοδότη ή, σε περίπτωση νομικού προσώπου από τον νόμιμο εκπρόσωπό του ή, σε περίπτωση ελεύθερου επαγγελματία ή αυτοαπασχολούμενου, από τον ίδιο.

Για όλες τις άλλες μετακινήσεις, η βεβαίωση κίνησης αφορά κάθε μεμονωμένη κίνηση και μόνο αυτή (τύπου Β), υπογράφεται από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο με προσωπική του ευθύνη και περιέχει το ονοματεπώνυμο, τον τόπο κατοικίας και τον τόπο προορισμού του πολίτη, καθώς και τον συγκεκριμένο λόγο της μετακίνησης.

Σε κάθε μετακίνηση πρέπει οι πολίτες να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα ή διαβατήριο καθώς και συμπληρωμένο έντυπο βεβαίωσης κίνησης (εκτυπωμένο ή χειρόγραφο) ή το SMS επιβεβαίωσης, για να το επιδείξουν σε περίπτωση ελέγχου.

Πώς εκδίδεται το έντυπο βεβαίωσης κίνησης;

Πάγια βεβαίωση κίνησης (Τύπου Α)

Για πάγια βεβαίωση κίνησης (Τύπου Α) προς και από την εργασία απαιτείται συμπληρωμένο το κάτωθι έντυπο:

Μεμονωμένες μετακινήσεις (Τύπου Β)

Για μεμονωμένες μετακινήσεις (τύπου Β), έχετε 3 επιλογές: SMS, εκτυπωμένο και συμπληρωμένο έντυπο βεβαίωσης κίνησης, ή και χειρόγραφη βεβαίωση κίνησης.

Αποστολή SMS

Μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση.

Το SMS πρέπει να είναι της μορφής:

X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας

όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:

  1. Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.
  2. Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
  3. Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.
  4. Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη.
  5. Μετάβαση σε τελετή (π.χ. κηδεία, γάμος, βάφτιση) υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
  6. Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.

Θα λαμβάνετε ως απάντηση:

Μετακίνηση κενό X κενό ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας

Συμπλήρωση Εντύπου

Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε, να συμπληρώσετε, και να φέρετε μαζί σας ένα από τα ακόλουθα έντυπα, κατά περίπτωση.

3. Χειρόγραφη Βεβαίωση

Η χειρόγραφη βεβαίωση πρέπει να έχει τις εξής πληροφορίες:

  1. Όνομα/Επίθετο
  2. Διεύθυνση Κατοικίας
  3. Λόγο μετακίνησης που εμπίπτει στις παραπάνω επιτρεπόμενες κατηγορίες και διεύθυνση προορισμού
  4. Ημερομηνία, ώρα, υπογραφή

Δείτε εδώ αναλυτικά όλες τις απαντήσεις για την απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις μετακινήσεις.

Ο Δήμος Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης ενισχύει το «Βοήθεια στο Σπίτι» και τις δημοτικές δομές κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης στα πλαίσια της λήψης μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού –COVID 19.
Προκειμένου να προστατεύσουμε τους ηλικιωμένους και τις ευπαθείς ομάδες  λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή στο 2743360221 (Ξυλόκαστρο) και στο 2743360101 (Δερβένι), κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, για την εξυπηρέτηση και την καταγραφή αιτημάτων κατοίκων του δήμου μας που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους.
Οι ανωτέρω υπηρεσίες συνίστανται στα εξής:

  • Διανομή φαρμακευτικού υλικού και ειδών πρώτης ανάγκης (η δαπάνη για την αγορά των ειδών βαρύνει τους εξυπηρετούμενους)
  • Διανομή ειδών κοινωνικού παντοπωλείου στους δικαιούχους
  • Διεκπεραίωση αιτημάτων (παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών) για δικαιολογητικά που εκδίδονται από τα ΚΕΠ .

Δίνεται η δυνατότητα και ηλεκτρονικού αιτήματος συμπληρώνοντας την  επισυναπτόμενη  σχετική Αίτηση και αποστολή της στο email του Δήμου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. .
.
ΕΜΕΙΣ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ,
ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ  και ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!!

Κ.Ε.Π. Ξυλοκάστρου

Διεύθυνση: Π. Τσαλδάρη 33, Τ.Κ. 20400
Τηλέφωνο: 2743360300
Fax: 2743360327
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Πληροφορίες: όλο το 24ωρο από το 1564.

Κ.Ε.Π. Δερβενίου

Διεύθυνση: Δερβένι, Τ.Κ. 20400
Τηλέφωνο: 2743030092
Fax: 2743030090
E-mail:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

eupathis

Στήριξη επιχειρήσεων και εργαζόμενων, μέτρα για το Δημόσιο, νέα μέτρα αποφυγής μετάδοσης, διευκόλυνση ασθενών, ειδικές ρυθμίσεις για ΚΥΤ

Αθήνα, 19 Μαρτίου 2020

Νέα μέτρα στήριξης επιχειρήσεων και εργαζόμενων

1.Τι περιελάμβανε το πρώτο πακέτο μέτρων που ανακοινώσε η Κυβέρνηση την προηγούμενη εβδομάδα;

Την προηγούμενη εβδομάδα, ανακοινώθηκε η πρώτη δέσμη μέτρων των Υπουργείων Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, που κινούνταν σε τρεις κατευθύνσεις:

1.Την ενίσχυση του συστήματος υγείας, με τουλάχιστον 200 εκατ. ευρώ, επιπλέον του υφιστάμενου Προϋπολογισμού του Υπουργείου Υγείας.

2. Τη δυνατότητα άδειας ειδικού σκοπού, το κόστος της οποίας θα επιμερίζεται μεταξύ του Δημοσίου, της επιχείρησης και του εργαζόμενου Καθώς και τη νομοθέτηση διευκολύνσεων πρόσβασης στην εργασία, μέσω ευελιξίας ως προς τα ωράρια και διευκόλυνση της εξ αποστάσεως εργασίας.

3.Την δυνατότητα αναστολής στην καταβολή φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων σε επιχειρήσεις που έκλεισαν με κρατική απόφαση, καθώς και των δόσεων για ρυθμίσεις που έχουν κάνει στην εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία.

ΠΡΟΣ: Μέλη Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης

Καλείστε σε συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής Ξυλοκάστρου-Ευρωστίνης την 20η του μηνός Μαρτίου 2020 ημέρα Παρασκευή και ώρα 13:30, που θα γίνει στο γραφείο του Προέδρου αυτής στο Δημοτικό Κατάστημα, σύμφωνα με το άρθρο 77 του Ν. 4555/2018, με θέματα:

Συνημμένα δείτε την πρόσκληση με τα θέματα της ημερήσιας διάταξης

<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>
Σελίδα 1 από 213

kor.banner.02

whatsapp image_2020-03-10_at_20.34.13.jpeg

kep2.small

paratash.small.1

follow-facebook

follow-twitter

kanali

sined.small2

 

Επιλογές

Δημόσια Ηλεκτρονική Διαβούλευση

busines-directory_new

Εξερευνήστε τα Δημοτικά Διαμερίσματα του Δήμου Ξυλοκάστρου - Ευρωστίνης